Share on Tumblr

czwartek, 21 listopada 2013

☮ Liebster Blog Awards ☮

Cześć kochani :* Ostatnio dowiedziałam się, że zostałam nominowana do Liebster Blog przez moja kochaną pierwszą obserwatorkę http://in-mythought.blogspot.com/. Nominujemy blogi, które mają małą liczbę obserwatorów, a ich autorzy piszą bardzo ciekawie. ^^ Dziękuje kochana. Nominujemy 11 osób i zadajemy im 11 pytań... więc zaczynajmy.

Ok, więc ja dostałam:
1.Jaki przedmiot najbardziej lubicie ?
Najbardziej chyba lubię w-f i zajęcia plastyczne ^^
2.Co myślicie o Justinie Bieberze?
Nie mam nic do niego. Mam nawet ze dwie jego piosenki na komputerze. Moim zdaniem trochę źle zaczął karierę  niestety ale piosenka "Baby" zniszczyła mu karierę od samego początku. Teraz wszyscy patrzą na niego przez pryzmat tej piosenki.
3.Jakiej muzyki słuchacie ?
Najczęściej rocka, ale moje ulubione zespoły nie tworzą takiej muzyki... Coldplay, Macklmore, Imagine Dragons. :3
4.Liceum czy Technikum?
Zdecydowanie technikum... moim zdaniem liceum nam nic nie daje. Po nim musimy iść na studia, a po technikum mamy już jakiś zawód. Miałam zamiar iść do klasy cukierniczej, ale okazało się, że w całej Łodi jest tylko jedna o tym profilu i to w dodatku z językiem niemieckim -.-
5.Lubicie czytać książki?
Można powiedzieć, że nie... chyba, że jakaś bardzo mi się spodoba. Moim zdaniem przeczytanie Harrego Poterra jest obowiązkowe... moja miłość ^^
6.Jaki macie kolor ścian w pokoju ?
Niestety są białe, całkiem białe -.- W przyszłości chciałabym, żeby jedna z moich ścian była limonkowa, albo bordowa :3
7.Od ilu lat się malujecie?
Ja nie maluje się jakoś mocno... używam tylko kremu BB i pudru. Mam typ urody przy którym nie należy sie mocno malować, ponieważ wygląda się jak... no cóż opuście wodze fantazji XD
8.Obcasy czy płaskie buty ?
Przy moim wzroście obcasy nie wchodzą w gre -.- 175 robi swoje. Kocham nosić trampki... haha
9.Humanista czy Ścisłowiec ?
Ani jedno, ani drugie... artysta malarz z powołania hahaha
10.Vans czy Converse ?

Jak miałabym już wybierać to Conversy... nie lubię nosić butów, ani rzeczy w których chodzi połowa świata.
11.Ulubiona sieciówka?
Hmm chyba H&M, albo Cropp.


Teraz moja kolej- mianuje:
http://fidanzataa.blogspot.com/

Oto moje pytania:
1.Od kiedy prowadzisz bloga i co Cie do tego skłoniło.
2.W jakich trzech słowach opisałbyś siebie?
3.Czy masz tumblr'a, jeśli tak to, czy mówi on coś o Tobie?
4.Jap powstają twoje posty?
5.Masz chłopaka? Jaki był by idealny?
6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
7.Jak tam oceny w szkole?
8.Czy kiedyś chciałaś przestać prowadzić bloga?
9.Kosmetyki godne polecenia?
10.Ulubiony strój?
11.Czy lubisz swoja klasę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share on Tumblr