Share on Tumblr

sobota, 2 listopada 2013

Nowy wygląd przeglądarki

Hejka :3 Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem o tematyce komputerowej.
Ja osobiście nie nienawidzę, gdy mój komputer jest taki jak inne. Rutyna codzienności jest przytłaczająca, a ja stwierdziłam, że czas na zmianę. Za oknem pogada nie jest najlepsza, a ja sama nie najlepiej się czuje, gdy nie ma słońca. Pierwszą rzeczą którą mogę zmienić jest wygląd mojego komputera. Bardzo często z niego korzystam, zapewne tak jak wiele z was. A jego wygląd nie tylko zewnętrzny stał się dla mnie codziennością i już po prostu nie mogę na niego patrzeć. Jeżeli tak jak ja używacie przeglądarki chrome ten post jest dla was. 
1.Na początku zapalcie sobie ulubiona świeczkę, włączcie ulubioną piosenkę. Tak nastawione możecie przystąpić do dalszych działań :)
2.Wchodząc na strone Chrome Web Store po lewej stronie pojawi się wam menu. Na samym końcu listy znajduje się przycisk "Motywy" znajdziecie tam wiele ciekawych propozycji.

Jeżeli żaden z motywów nie przypadł Ci do gustu. Możesz stworzyć swój własny :3 Za pomocą tej aplikacji Theme Creator. Sama wybierasz wszystkie kolory, obrazek w tle (wybierz taki z największa rozdzielczością).

Nie zaprzestałam tylko na zmianie wyglądu mojej przeglądarki. Zmieniłam także tapetę:


Jest słodka, a do tego subtelna. Widać wszystkie pliki znajdujące się na pulpicie co jest bardzo ważne przy wyborze tapety.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share on Tumblr