Share on Tumblr

czwartek, 24 października 2013

Tak to znowu ja :P Tym razem zapraszam was na recenzje produktu Clean&Clear, a będę pisać o złuszczającym żelu do mycia twarzy w którym się zakochałam. Jest strasznie wydajny na umycie twarzy wystarczy ilość ziarenka grochu, a w tubce mieści się aż 150ml płynu.

Przepraszam za zdjęcie, ale tylko takie znalazłam. A sama nie mogłam zrobić bo mam chwilowy problem z aparatem :/

Od producenta:
Złuszczający żel do mycia twarzy- czysta, delikatnie gładka i piękna skóra. Złuszczający żel do mycia twarzy zawiera delikatne mikro-perełki, które skutecznie oczyszczają skórę. Żel usuwa brud, tłuszcz i martwe komórki naskórka, które mogą zatykać pory i prowadzić do powstawania pryszczy i wągrów. Dzięki delikatnemu działaniu złuszczającemu. Twoja skóra zostaje idealnie gładka i czysta.

Moim zdaniem:
To produkt idealny. Bardzo wydajny, najbardziej nadaje się do skóry tłustej lub mieszanej, a także ze skłonnościami do trądziku. Jest idealny pod każdym względem :) Nie wierzysz- sama spróbuj...

Zachęcam do  śledzenia moich postów 
Co chcecie jeszcze wiedzieć? Papatki ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share on Tumblr