Share on Tumblr

czwartek, 24 października 2013

Tumblr

Elo, elo :P Ten post będzie on dotyczył mojego drugiego bloga. Tumblr to strona na której można wstawiać różne zdjęcia, cytaty, gify, muzykę... :3 Można tam robić praktycznie wszystko od wysyłania sobie fan maili do komentowania wszystkich wrzuconych na swojego bloga "postów". Mam około 150 postów... to tak jakby mój pamiętnik wrzucam tam wszystko co mi się podoba lub interesuje. Chciałam wam opowiedzieć o tym jak stało się, że mój tumblr tak wygląda.

Muzyka

Zarówno na tym blogu jak i na tumblr'u korzystałam ze strony SCM Music Player. To jedna z moim zdaniem najlepszych stron tego typu. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, więcej na temat tej strony lub nie wiecie jak macie z niej korzystać... napiszcie w komentarzu. Zrobię osobny post na ten temat.

Dodatki

Jeżeli chodzi o wygląd bocznego paska do przewijania strony, wyglądu kursora, nagłówka strony to najbardziej polecam Snazzy space. To moja ulubiona strona :D Możemy na niej zmienić praktycznie wszystko. Zamieszczone są na niej nawet tła na rożne blogi. Każdy znajdzie coś w swoim stylu i odpowiedniej kolorystyce.

Zapraszam na mojego tumblr'a, mam nadzieje, że wam się spodoba. Jeśli tak to zachęcam do obserwowania --->Sweetdreams79 
P.S Jeśli będziecie dodawać piosenki na swojego bloga- podawajcie do nich tytuły i wykonawców bardzo ułatwi to odnalezienie piosenki osobą, którym się ona spodoba.
Komentujcie, pytajcie i podawajcie linki do swoim tumblr'ów z chęcią je zobaczę :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share on Tumblr