Share on Tumblr

piątek, 18 października 2013

URODZINY

Już za 4 dni moje urodzinki :3 Torcik te sprawy XD Nie mogę się już ich doczekać... mam już parę planów co do prezentów hahaha... nie, nie tylko na tym mi zależy. Co tam u was? Jak się macie? Ja dzisiaj strasznie się zdenerwowałam. Uczyłam się wczoraj gigantycznej ilości słówek. Pani zrobiła nam dzisiaj z nich kartkówkę. Dostałam 3+ do czwórki brakuje mi tylko 0.5 punktu noooo... To jest wgl. nie fair. Tylko pół jak można być takim sadystą i nie podciągnąć już tej oceny do 4. Przez cały dzień chodzę taka przybita i wgl. Dobrze, że już weekend :)

2 komentarze:

  1. Hej,
    Ja uważam tak samo jak ty...jakby nie mogła dać 4- prawda ?
    Życie jest okrutne :P
    ciesze sie ze zostane pierwszą obserwatorką i zapraszam do mnie :)
    Ja także zaczynam :)
    in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wpadnę :3 I dziękuje za zaobserwowanie mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Share on Tumblr